THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Tuesday, August 18, 2009

kENAngAn d aIR tERjuN SaGIL~~

Dari kiri,aku.farha.yntan.fatin.syaza.ekin.nina junior.miza busuk.acap.


Yeeaahaa!! posing beb,jgn x posing..market tinggi nanti. haha!!


Persiapan nk mandi~ yeeaahaa!! keanggunan n kemachoan kami! jom terjun!!!

Keintiman pasangan yg mempunyai tareh lahir yg same!! haha!! p/s. t bli kek utk kami yg besar k! nk kek coklet~
^_^ aku n miza busuk tengik..haha!!


15.08.09 first time aku g mandi air terjun kat Sagil,best bonar..
emm,..byk gile pic yg aku amek kat citu,,huhu~
untuk di jadikan bukti n bkn sekadar omongan-omongan kosong,.nie la pic kitorang,..byk lagi,tpi den tongah sodap men aer smpai lupo nk amek gambo..hikhikhik!!
perjalanan kami bermula dgn penuh berliku n berlopak air..(cz kne lalu hutan) haha! aku n permysuri x mandi (miza busuk) jalan b'dua..yg len jln bersama,. acap ngn bakal kekasih nya,nina junior b'jln sering dan sejalan,seindah tasek buatan..bak kate pepatah "Bagai merpati kembang x jadi" hikhikhik~^_^


Hmm..kami tros mendaki n mendaki,mendaki lagi n terus mendaki, mendaki lagi,.mendaki n mendaki..selepas penat mendaki,aku brenti..nyakat2 nina junior n acap..huhu! sronok gak kne kn dyrg nih,. bese laa ''Tanpa gurauan,tawar lah kehidupan".. seb bek dyrg sporting.kang x psl2 jex aku kne penampar..haha!! tp berani ke dyrg nk tampar???? ha!! ini lah yg kite nk taw.. ^_^
jgn pandang aku gne tekak,aku nie ade silat menepis bayangan taw..haha!! ^_^
okey~dah smpai tempat yg di tuju..aku trus membasah kn selipar ku.. Wuuu~~sojuknyo air terjun neh..^_^
pihak lelaki sibuk mgadakn diskusi mereka,ada yg x stuju kitowg mandi kt ctu cz tempat 2 air deras sgt,,kng t'gelincir t,sape yg ssh??? x dpt den nk tolong yup!!^_^
lalu,kami mendaki turun..dah ponat nek,kne turun lak..bab nie la yg menguji ksabaran aku..huhu!! time nk turun 2 slipar miza busuk ttanggal,aku yg cantik lagi kn bek nie,offer la klau2 nk pinjam slipar aku nie..p/s den pelawo2 ayam jex.hikhik!! TIBA-TIBA...
selipar ku putus sama..adoii,besday dhla same,slipar pun nk putus sama..nie yg den x gomar neh..


smpai tempat yg air nye slow n santai,kami d benarkn b'tapak..
syaza n ekin dh turun dlu dh..aku tgu nina junior. yg permysuri x mandi nie tkot nk mandi...al maklum lah,lahir pown taon kambing..^_^ so,dy ler yg amek pic2 kitowg..keje mse lapang kate nye..^_^
aku terjun dlm air,agak sojuk la..kami bgurau senda,bergelak ketawa n suasana sungguh ceria^_^
permysuri x mandi akhirnya terjun jua ke dalam air cz dy ade HAJAT yg perlu d laksanakn..(panggilan alam) kuikuikui~
pastu aku melaksanakan HAJAT ku..
sungguh selesa n bergaya ^_^ tup tup!! nina junior pown ade HAJAT yg same,tp dy nie bek bonar ler..snggup menanggung seksa n sengsara drpd melepaskannya...kahkahkah!!
agak2 dah 3 jam kami berendam,kami pown b'tolak blek..
masing2 mengigil,yg tros jdi gangren adalah Izzudin@din huuii..mcm sojuk bonar jo muko dio..ciap b'balut2 ngn tuala..ngn gaya mencangkung dy 2,dh mcm itik lak..hihihi~~ jgn marah~^_^


dlm van lak,fatin n miza bkk lagu raye..yea! yea! tpi den sodeh bonar rse nye cz taon nie raye 3 hari jex..huhu!!
x sompat den nk b'raye jauh2..


Dalam dingin subuh,.
hatiku terusik...
kenang nasib diri di rantauan..
sekian..







0 comments: